بعد از تعطیلی تمرین روز گذشته پرسپولیس که همزمان با ثبت قرارداد مهاجم هلندی این تیم شد، امروز لوکادیا در تمرینات سرخپوشان حاضر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمید سجادی امروز در مجلس درباره فسخ یکطرفه قرارداد لوکادیا تا خوردن ۶گل از انگلیس در جام‌جهانی و ادبیات طلبکارانه تاج در تلویزیون، با سوال نماینده‌ها مواجه شد و برای دفاع از خود مدعی شد جلوی پناهندگی بازیکنان تیم ملی را گرفته!!
خلاصه‌ای از انتقادات امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی از حمید سجادی
تیم فوتبال پرسپولیس، در تمرین امروز برنامه‌های حمله و گلزنی را در دستور کار داشت.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز پیش بایدن درباره برجام / سخنان مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز قبل بایدن درباره برجام / صحبت‌های مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
پرسپولیس امروز در حالی برابر استقلال قرار خواهد گرفت که بعد از مصدومیت شیخ دیاباته در بازی دوستانه با سپاهان، حالا یورگن لوکادیا را هم در اختیار ندارد.
لوکادیا که بامداد امروز به دبی رفته بود بلافاصله عازم اسپانیا شد و این در حالی است که پرسپولیس فردا در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که این مهاجم را در اختیار ندارد.
مهاجم هلندی پرسپولیس بامداد امروز (دوشنبه) ایران را ترک کرد.
برخلاف شایعات، مشکل یورگن لوکادیا همچنان پابرجاست و او قصد خروج از ایران را دارد.
مهاجم هلندی پرسپولیسی ها پایش را در یک کفش کرده که همین امروز و فردا ایران را به مقصد هلند ترک کند.
بازیکن هلندی پرسپولیس بدون اطلاع رسانی به باشگاه و تیم، در تمرین امروز حضور پیدا نکرد و به خاطر مشکلات خانوادگی، قصد سفر از ایران را دارد.
بازیکن هلندی پرسپولیس بدون اطلاع رسانی به باشگاه و تیم، در تمرین امروز (یک‌شنبه) حضور پیدا نکرد و به خاطر مشکلات خانوادگی، قصد سفر از ایران را دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار خود امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت آبادان خواهد رفت.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
ترکیب امروز پرسپولیس با اولین بازی لوکادیا
لوکادیا در زمان امضای قرارداد با پرسپولیس حدود ۲۰۰ هزار دنبال‌کننده داشت و امروز در کمتر از یک هفته پس از اعلام رسمی انتقالش ۵۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد.
مهاجم جدید پرسپولیس امروز زیر نظر مربی بدنساز تیم تمرین کرد.
مهاجم جدید پرسپولیس امروز زیر نظر مربی بدنساز تیم تمرین کرد.
برنامه مهاجم جدید تیم پرسپولیس در خصوص حضور در محل تمرین عوض شد.
لوکادیا امروز در دفتر رضا درویش این پیراهن را برتن کرد و در حالی که با انگشت به لوگوی پرسپولیس اشاره می‌کرد، تصویری را به ثبت رساند که می‌تواند سوژه جذاب باشگاه پرسپولیس برای فروش اورجینال پیراهن‌های این فصل قرمزپوشان باشد.
لوکادیا امروز در دفتر رضا درویش این پیراهن را برتن کرد و در حالی که با انگشت به لوگوی پرسپولیس اشاره می‌کرد، تصویری را به ثبت رساند که می‌تواند سوژه جذاب باشگاه پرسپولیس برای فروش اورجینال پیراهن‌های این فصل قرمزپوشان باشد.
تیم پرسپولیس امروز استراحت خواهد کرد اما یورگن لوکادیا به ورزشگاه شهید کاظمی می‌رود تا تمرین انفرادی انجام دهد.
بر اساس اعلام ترانسفر مارکت، بیشترین سرچ در این وبسایت مربوط به یورگن لوکادیا بوده است.
بیت‌کوین به سود نزدیک شده است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ